Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Freeman
No-grade
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 04 Sty 2007 16:03 Temat postu: Nowości w C6 :) |
|
|
Szperalem sobie po neci i znalazlem duzo info o tym co ma byc w najnowczym maga patchu do L2
Interlude Patch Notes
Części oznaczone znakiem zapytania ”?” oznaczają, że przekład może być niedokładny
Udoskonalenie Broni:
- Bronie w klas od C do S mogą być udoskonalane
- Wymagane materiały: Broń, Life Orbs (Kula życia), Gemstone'y
- Life Orbs można uzyskać z mobów
- Bossy maja większą szansę na wydropienie Life Orbs wyższych poziomów.
- Bronie B i C grade wymagają gemstone'ów D, Bronie A i S wymagają gemstone'ów C.
- Udoskonalenie broni ma 100% prawdopodobieństwo zakończenia się sukcesem.
Efekty udoskonalenia broni:
- Zwiększenie statystyk STR/CON/DEX/MEN/WIT/INT
- Zwiększenie efektów ataku (prawdopodobieństwo uderzenia krytycznego, siła, celność itp)
- Zwiększenie efektów bojowych – nienawiść (hate), zatrucie (poison) uśpienie (sleep), unieruchomienie (root) i innych negatywnych efektów
- Używanie umiejętności (natychmiastowe leczenie i inne pozytywne bufy)
- Udoskonalenie broni nie działa jeśli gracz będzie używał broni o wyższym poziomie niż ten na którym sam się znajduje.
- Udoskonalenie broni funkcjonuje niezależnie od SA.
- Udoskonalona broń nie może być sprzedana lub oddana.
- Broń może zostać sprzedana lub przekazana innemu graczowi po zdjęciu ulepszenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Freeman
No-grade
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 04 Sty 2007 16:12 Temat postu: |
|
|
Umiejętności:
- Zwiększenie maksymalnych poziomów umiejętności aktywnych i pasywnych
Umiejętności łączone:
- Umiejętności łączone mogą być używane przez 2-4 graczy
- Mają Siłę 2, dla każdego członka party, zwiększając PAtk+Matk.
Magiczne Umiejętności Łączone (silniejsze i zwiększony obszar):
- Wzmocnione wszystkie umiejętności ataku na pewnych obszarach (na przykład znaczący wzrost ataku z łuku)
- Znacząco wzmocniono siłę obrony tarczą (np. zdjęcie wszystkich debufów, krótko trwający efekt niepokonania)
- Specjalne Umiejętności Pola Bitwy (np. długotrwałe uszkodzenia summona przeciwnika, leczenie członków klanu na większym obszarze itp)
- Nowa maszyna oblężnicza (Wyjaśnienie Hellrose: Koreańczycy nazywają tego summona Swoop Cannon – Dosiadane Działo)
- Umiejętność przywołania otrzyma Warsmith na 68 poziomie
- Dosiadane Działo (The Swoop Cannon) posiada umiejętność do celowania w określone miejsca wewnątrz zamku (obszarze ataku)
- Inną umiejętnością są różne bomby mogące być miotane i używane do atakowania murów obronnych zamku
- przy używaniu powyższych umiejętności WSZYSCY znajdujący się w obszarze działania bomby podlegają jej destrukcyjnemu działaniu – zarówno Ty jak i Twoi wrogowie.
- Bomby mogą być kupowane w Wieży z Kości Słoniowej (Ivory Tower).
- Do przywołania Dosiadanego Działa wymagany jest kryształ A grade. Podczas trwania czasu przywołania summona ciągle konsumowane są gemstony B grade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Freeman
No-grade
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 04 Sty 2007 16:15 Temat postu: |
|
|
Umiejętności Klanowych Zbroi (NC umieścił to w nowych Umiejętnościach klanowych):
- Tiara/Korona każdego zamku: obrona przed atakiem szoku/ogłuszenia – czas trwania 10 minut
- Korona Dowódcy Zamku: może być używana na wszystkich członków ally – czas trwania 60 minut
- Podczas użycia Korony Przywódcy klanu/Dowódcy zamku nie może On się ruszać – wszyscy członkowie ally otrzymują komunikat o użyciu tej umiejętności przez Przywódcę
- W ciągu 2 minut od użycia umiejętności przez Przywódcę członkowie klanu, którzy przyjdą i porozmawiają z NPC zostaną teleportowani do Przywódcy – liczba przeniesionych członków jest ograniczona.
- Wszystkie Tiary i Korony dla członków klanu mogą być kupione w zamku. Korona Dowódcy Zamku zostanie utworzona automatycznie i może być używana jedynie przez Przywódcę klanu / Dowódcę zamku
- Członkowie Akademii nie mogą używać żadnych z tych Tiar/Koron
- Umiejętności 3ciej klasy zostają rozszerzone
- Niektóre umiejętności strachu działają teraz również na graczy
- Niektóre umiejętności zostały pozmieniane (niektóre wzmocnione, niektóre osłabione)
- Znacząco zwiększono siłę ataku podczas używania soulshotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Freeman
No-grade
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 04 Sty 2007 16:18 Temat postu: |
|
|
Park Jurajski:
- Lokalizacja – na południe od Rune – na wschód od Stadionu Olimpijskiego – Można się tam przenieść z Rune
- Jest to obszar polowania, na którym znajdują się wysoko levelowe moby, włączając to nowe Raid Bossy
- Boss: Syrena
- Lokalizacja – Jaskinia Syren wewnątrz Parku Jurajskiego – daleko od obszaru polowań.
- Wejście do Jaskini wymaga wykonania zadań..
- Raid: Uruka
- Moby na tym obszarze mogą czasami dostawać bardzo silne bufy, jednakże dostępny jest system opanowywania „?” w celu zmniejszenia trudności.
- System opanowywania (Capturing System) nie służy do zniewalania i hodowania mobów, lecz do znaczącego ich osłabiania. Ponadto otrzymywane są dodatkowe nagrody
- W celu uruchomienia Systemu Opanowywania należy ukończyć zadania.
- System Opanowywania wymaga do użycia przedmiotów, które sprzedawane będą na wyspie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Freeman
No-grade
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 04 Sty 2007 16:19 Temat postu: |
|
|
Epic Bosy:
- Została zmniejszona trudność walki z Antharasem i Valakasem
- Nowy sposób pokonania Antharasa
- Poziom trudności walki z Antharasem został zmieniony w zależności od ilości osób uczestniczących w rajdzie.
- Różnice w poziomach trudności będą zmienne – różne również będą nagrody
- Zostaną dodane nowe moby - obrońcy Antharasa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Freeman
No-grade
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 04 Sty 2007 16:22 Temat postu: |
|
|
System Walki:
- (Podziękowania dla Hellrose za wyjaśnienie. System Walki jest systemem pojedynków i jest systemem Akceptacji. Jest oddzielony od dotychczasowego systemu wolnego PvP. Więc nadal jest możliwa utrata punktów doświadczenia w tradycyjnym PvP.)
- Śmierć w PvP nie wiąże się z żadnymi karami
- System działa we wszystkich lokacjach z wyłączeniem miejsc bezpiecznych (miasta, zamki itp)
- Uczestnik PvP po zakończeniu pojedynku odzyskuje 100% punktów CP oraz po 50% HP/MP. (Nic nie napisali co w przypadku PvP w czasie wojny klanów)
- Podczas PvP nie mogą być używane określone umiejętności
- Podczas trwania pojedynku walka może zostać przerwana przy użyciu NPC.
System PvP – 2 graczy:
- Wymaganie 1 vs 1
- Chcąc rozpocząć pojedynek jeden z uczestników zaprasza do niego przeciwnika, który może przyjąć wyzwanie lub je odrzucić
- Pojedynek trwa 2 minuty – do momentu, aż HP jednego z graczy osiągnie wartość 1 – system ogłasza wówczas zwycięzcę. Nikt nie ginie - nie ma kary za śmierć.
System grupowych pojedynków PvP:
- Jedno party może zaprosić do pojedynku inną grupę – przeciwnicy mogą odrzucić zaproszenie.
- Czas trwania pojedynku – 5 minut – wszyscy członkowie party nie mogą robić nic innego „?” (oblężenie/olimpiada/śmierć/inna walka?) <- to nie ma większego sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|